7 zář 2021
Čistá a čistší etiketa je dnes ve vnímání konečných spotřebitelů stále důležitější. Výzkumný program Taste Tomorrow ukazuje, že celosvětově více než 90 % spotřebitelů věnuje pozornost etiketám produktů. Více než 50 % pak považuje za důležité najít na obalech seznam použitých ingrediencí a nutriční hodnotu, pravidelně také kontrolují, zda je produkt vyroben z přírodních surovin.
Čisté a čistší etikety jsou v centru pozornosti více než kdy jindy. Spotřebitelé při výběru požadovaného pečiva přikládají větší váhu jasným seznamům surovin.
Abychom byli konkrétnější, proč byste se jako výrobci pečiva měli vůbec starat o jasnější etikety? Spotřebitelé vnímají produkty s čistší etiketou jako zdravější a lepší. To pro výrobce potravin představuje příležitost a také potřebu, aby uváděli jasné a transparentní informace na obalech svých hotových výrobků.
Spotřebitelé jsou také ochotni zaplatit vyšší cenu za potravinářské výrobky s čistším složením. Například cena jogurtu s čistšími alternativami složek je asi o 45 % vyšší než jogurtu bez nich; balené sladké pečivo s čistším seznamem ingrediencí je o 22 % dražší než to standardní.
Za prvé, náš Topfil Finest má všechny ingredience, které potřebujete, a žádnou z těch, které nepotřebujete. Produktová řada Topfil Finest obsahuje 70 % ovoce a žádná umělá barviva a dochucovadla. Místo konzervantů používáme pro zachování čerstvosti ocet. Přidáním více ovoce do náplně, a minimalizací jeho poškození pomocí naší inovativní pokročilé metody zpracování, má náš Topfil Finest autentickou chuť, vůni a vzhled skutečného nezpracovaného ovoce. Topfil Finest je dokonalá rovnováha mezi autentickou chutí a přirozeností v kombinaci s potřebnými vlastnostmi pro výrobu čerstvých a mražených cukrářských a pekařskýcj výrobků.
Jste zvědaví, jak jsme provedli náš upgrade Topfil na čistší Topfil Finest?
Proč nevyužít kratší, čistší a přehlednější seznam složek s Topfil Finest?