Pro PURATOS CZ, a.s., úspěšnou potravinářskou společnost, která patří do globální skupiny PURATOS GROUP, hledáme nové kolegy/kolegyně:
Zaujala Vás tato pozice?
Kontaktní osoba: Kamila Motýľová
tel.: 771 501 006
Nebo nám napište nám na e-mail:
kariera.cz@puratos.com
Těšíme se na Vás!
Jsme hluboce přesvědčeni, že úspěch skupiny Puratos tkví ve výjimečnosti a pracovitosti našich zaměstnanců. Věříme, že jejich zkušenosti, znalosti, dovednosti a nápady nám v budoucnu pomohou vytvořit ještě silnější globální společnost.
V Puratos klademe důraz na firemní hodnoty a pracovní zásady, které zaměstnancům umožní rozvíjet své schopnosti a nadání. Lidé u nás mají talent i vášeň pro svou práci.
V Puratos věříme spíše dlouhodobým cílům než rychlým výhrám, proto sdílíme naše znalosti skrze firemní externí a interní sítě, spoléháme na osvědčené postupy, inovace a schopnosti. Na naší firemní univerzitě si každý zaměstnanec buduje své vlastní zkušenosti, ať už se jedná o technickou stránku nebo o tzv. soft skills. Naším cílem je, aby se lidé na vedoucích pozicích stali ambasadory naší firemní kultury a hodnot, aby se opravdu stali “spolehlivými partnery pro inovace”. Víme, že ne každý odborník chce být manažerem, proto jsme vyvinuli tzv. duální kariéru, která odborníkům umožňuje převzít větší odpovědnost a zároveň se věnovat vlastnímu odbornému rozvoji. Na každé úrovni profesního rozvoje – pro odborníky i pro manažery – jsme nastavili určitou škálu dovedností, které by měli ovládat.
Váš první den ve společnosti Puratos začne představením programu pro nováčky Puratos Welcome Journey. Během prvních šesti měsíců v tomto programu se seznámíte s historií a kulturou společnosti, se všemi produkty, s přístupem k zákazníkům a v neposlední řadě také s naším závazkem udržitelnosti. A nebudete na to sami, celým programem vás provede zkušený mentor, který vám představí všechny důležité kolegy, které ke své práci budete potřebovat..
Pošlete nám svůj životopis na kariera.cz@puratos.com.
Společnost Puratos je globální organizace a také rodinná firma, pro kterou je zákazník na předním místě.