Spotřebitelé většinou rádi ochutnávají dobré pečivo. Často však nevědí, jak mají své reakce popsat a vyhodnotit. Jejich názory mohou být ovlivněny různými prvky, a to od umístění pečiva v obchodě, přes informace o výrobku na balení, po branding a sociální prostředí. Velkou roli hraje také předchozí osobní zkušenost.
Zjištění toho, co si spotřebitelé myslí, je velmi obtížný úkol, ale pochopení preferencí spotřebitelů je životně důležité pro práci, kterou děláme, a pro naše zákazníky. Proto jsme založili vlastní laboratoř senzorické analýzy v rámci našeho oddělení skupinového výzkumu a služeb.
V laboratoři senzorické analýzy Puratos jsou využívány jemně kalibrované nástroje a zkušení lidští znalci ke studiu biologických a psychologických reakcí na příchutě, vzhled a textury. Tyto výsledky jsou následně analyzovány a sdíleny s našimi zákazníky, aby jim pomohly rozhodnout, zda navrhované hotové výrobky splňují požadavky a očekávání spotřebitelů.
Jako spolehliví partneři v oblasti inovací více než rádi sdílíme naše metody analýzy a spolupracujeme na tom, abychom dále zahrnuli senzorickou analýzu a školení interních týmů našich zákazníků.
Pokud máte zájem dozvědět se více o tom, jak může senzorická analýza Puratos pomoci vaší firmě, navštivte naši stránku Kontakty.